تولید و فروش عمده لباس مجلسی زنانه

تولید و فروش عمده لباس مجلسی زنانه در بزرگترین مجموعه تولیدی پوشاک زنانه (ویچی)

شرکت تولیدی لباس مجلسی ویچی، از برترین و بزرگترین تولید کننده های پخش و فروش عمده لباس مجلسی زنانه در ایران می باشد که از سال ۱۳۷۵ به عنوان یکی از پیشگامان صنعت تولید پوشاک زنانه به تولید و عرضه متنوع ترین و جدیدترین لباس های مجلسی زنانه و دخترانه شامل (ماکسی، سارافون، اوورال، دامن، نیم تنه، کت، شومیز، تونیک، بلوز و شلوار) پرداخته است.

ویچی با بیش از دو دهه تجربه درخشان در زمینه تولید و پخش پوشاک زنانه و دخترانه، همواره در تلاش است با بکارگیری بروزترین ماشین آلات صنعتی دوخت دنیا و بهره گیری از کادری مجرب، تمامی مراحل تولید پوشاک مجلسی از صفر تا صد کار را در کارخانه خود تکمیل نموده و همچنین  همواره سعی بر این دارد که با کمترین سود ممکن، بهترین قیمت و زیباترین و بروزترین انواع مدلهای لباس مجلسی را با بهره گیری از با کیفیت ترین پارچه های دنیا (کشورهای ترکیه، ایتالیا، کره و چین) به دست مشتریان عزیز برساند. بدون شک تنوع مدل های لباس های زنانه ویچی و همچنین توجه به نیازهای روز نسل جوان، آن را جزو پر فروش ترین لباس های مجلسی دخترانه و زنانه در ایران کرده است.

ویچی همواره سعی بر این داشته تا با حذف واسطه ها، عرضه انواع پوشاک زنانه را بصورت مستقیم با قیمتی اقتصادی تر در اختیار فروشگاه های لباس مجلسی در سراسر ایران بگذارد. تا خریداران محصولات خود را بدون دغدغه و صرف وقت و هزینه اضافی با اطمینان و خیالی راحت در سریع ترین زمان دریافت کنند.

فروش عمده لباس مجلسی زنانه ویچی، بصورت حضوری و غیر حضوری انجام می گردد. لذا تمامی فروشندگان پوشاک مجلسی  که در سراسر کشور مایل به اخذ عاملیت فروش از مجموعه ویچی می باشند می توانند از طریق لینک زیر جهت شروع همکاری و خرید عمده لباس های مجلسی ویچی اقدام نمایند.

کارشناسان فروش ما جهت راحتی خاطر و ساده تر شدن فرآیند خرید عمده لباس های مجلسی ویچی در کنار شما مشتریان عزیز می باشند تا هیچ گونه نگرانی و اتلاف وقتی بابت مشکلات احتمالی نداشته باشید.

ویچی مشتریان خود را شرکاء تجاری خود قلمداد می کند و معتقد است رکن و پایه وجودی آن بر اساس اعتماد و باور مشتریانش می باشد، بدین لحاظ مشتری را مهمترین ناظر بر تولیدات و خدمات خود می داند و بر این باور است که بزرگان هر صنعتی بیش از سرمایه مالی نیاز به سرمایه حمایتی هواداران خود دارند.

از اینکه در زمره هواداران این برند ایرانی هستید دستانتان را به گرمی می فشاریم.

جهت مشاهده کامل محصولات مربوط به هر یک از دسته بندی ها، روی عکس های زیر کلیک نمایید.

تولید و فروش عمده لباس مجلسی

انواع ماکسی مجلسی

تولید و فروش عمده لباس زنانه

انواع سارافون مجلسی

تولید و پخش عمده لباس مجلسی

انواع اورال مجلسی

تولید و فروش عمده لباس مجلسی

انواع شومیز و بلوز مجلسی

تولید و فروش عمده لباس زنانه

انواع نیم تنه مجلسی

تولید و پخش عمده لباس مجلسی

انواع بادی مجلسی

تولید و فروش عمده لباس مجلسی

انواع تاپ مجلسی

تولید و فروش عمده لباس زنانه

انواع دامن مجلسی

تولید و پخش عمده لباس زنانه

انواع شلوار مجلسی

تولید و پخش عمده انواع پوشاک بانوان

انواع کت مجلسی