لباس مجلسی پر زرق و برق یا ساده؟ راهنمای انتخاب لباس پر زرق و برق مناسب شما

لباس مجلسی خاص

همه‌ی خانم‌ها در طی سال به چندین میهمانی و جشن دعوت می‌شوند که دوست دارند در آن‌ها مانند یک ستاره هالیوودی بدرخشند. اولین سوالی که در این شرایط ذهن هر خانمی را به خود مشغول می‌کند، این است که کدام لباس مجلسی برای این شرایط مناسب‌تر است؟

انتخاب لباس مجلسی برای اکثر ما اهمیت بیشتری دارد. خاطراتی که در این نوع مراسم ثبت می‌شوند، سال‌ها مرور می‌شوند. اگر لباس مجلسی انتخابی شما آنقدر که باید زیبا و چشم‌گیر نباشد، ممکن است اعتماد به نفس شما را زیر سوال ببرد و باعث حس ناراحتی در شما شود.

و اما پیشنهاد ما به شما برای مراسم‌های سال پیش رو قطعا لباس‌های براق و کارشده هستند.

لباس مجلسی

 

یک لباس مجلسی پر زرق و برق، همیشه شما را از بقیه متمایز می‌کند. پولک‌های درخشان یا پارچه‌های کارشده و براق نور را جذب می‌کنند و جلوه‌ای خاص به شما می‌دهند. به طوری که وقتی وارد سالن می‌شوید، همه نگاه‌ها به شما خواهد بود.

لباس مجلسی براق و پر زرق و برق تضمین می‌کند که شما در دریای لباس‌های معمولی غرق نخواهید شد.

لباس مجلسی براق در گستره‌ وسیعی از انواع سبک‌ها، رنگ‌ها و فرم‌ها تولید می‌شوند و مشتریان به راحتی می‌توانند آن چیزی که مد نظرشان است را پیدا کنند.

 

 در این انتخاب باید به چند نکته توجه کرد:

 

رنگ جواهرات و لباس باید با پوست شما همخوانی داشته باشد.

برای اینکه متوجه شوید چه دسته رنگی بیشتر به پوست شما می‌آید، کافی است به رگ‌های دستتان نگاه کنید.

اگر رگ‌های شما به رنگ آبی نزدیک‌تر است، پوست شما سرد است. درخشانی لباس مجلسی و جواهراتی که انتخاب می‌کنید بهتر است به سمت رنگ‌هایی مانند سبز، آبی و نقره‌ای برود.

اگر رگ‌های شما به رنگ سبز نزدیک‌تر است، بهتر است از رنگ‌های صورتی، قرمز و طلایی در استایلتان استفاده کنید.

از جواهرات و آیتم‌های براق ظریف استفاده کنید.

لباس مجلسی شما به اندازه کافی حرفی برای گفتن دارد. پس نیازی به استفاده از جواهرات زیاد و بزرگ ندارید. این کار نمای لباس شما را می‌گیرد و ممکن است نتیجه عکس در استایلتان داشته باشد. به یاد داشته باشید در انتخاب گردنبند حتما به فرم یقه لباس مجلسی که بر تن دارید دقت نمایید. همچنین از استفاده تمام زیورالات با هم پرهیز کنید.

از کیف و کفش ساده استفاده کنید.

همیشه به یاد داشته باشید که در استفاده از پارچه‌های براق، پولکی و یا کارشده در لباس باید بسیار محتاط بود. هنگامی که لباس مجلسی شما از این دسته است، شما باید سایر آیتم‌های استایلتان را ساده انتخاب کنید. هیچکس دوست ندارد شبیه یک لوستر تزیینی به نظر بیاید.

در کنار استفاده از کیف و کفش‌هایی با پارچه و یا جنس ساده‌تر، حتما به فرم آن‌ها دقت کنید. مثلا اگر لباس شما کوتاه است و می‌خواهید قدبلندتر به نظر بیایید، بهتر است از کفشی با پاشنه سوزنی استفاده کنید.

 

لباس مجلسی

لباسی مناسب با فرم بدنتان انتخاب کنید.

اندام خانم‌ها به چند دسته تقسیم می‌شود:

۱- اندام سیبی شکل ( دارای شکم بزرگ)

۲- اندام گلابی شکل ( دارای پایین تنه بزرگ)

۳- اندام مستطیلی ( عرض سینه و باسن و کمر در یک راستا است)

۴- اندام ساعت شنی ( عرض سینه و باسن در یک راستا و عرض کمر کمتر است)

۵- اندام هفتی ( سرشانه‌ها بزرگ تر از عرض سینه و سایر جاهای بدن هستند)

در انتخاب لباس مجلسی توجه به این‌که اندام شما در کدام دسته قرار می‌گیرد، بسیار اهمیت دارد. استفاده از لباس مجلسی متناسب با فرم بدنتان می‌تواند شما را بسیار شیک‌تر نشان دهد. مثلا اگر پایین تنه شما درشت‌تر است ( اندام گلابی شکل دارید) می‌توانید از لباس‌هایی با یقه‌هایی کار شده و یا دکلته استفاده کنید تا توجه معطوف پایین تنه نشود.

بهتر است آنلاین خرید نکنید

با اینکه سال‌هاست همگی به خرید آنلاین بسیار عادت کرده‌ایم، اما برای خرید لباس مجلسی این کار کمی ریسکی خواهد بود. برای درخشش در لباس مجلسی سایز بودن آن بسیار اهمیت دارد. پس بهتر است که این خرید را آنلاین انجام ندهید.

برند ویچی که سال‌هاست در زمینه تولید لباس مجلسی موفق عمل کرده است، با داشتن عاملیت‌های فروش زیاد در سراسر ایران، خرید حضوری را برای شما راحت‌تر کرده است.

 

فراموش نکنید علاوه بر نکات گفته شده، مدل مو و آرایش شما و هماهنگی با نوع مراسمی که دعوت شده اید نیز بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

با رعایت این چند نکته ساده، به لباستان اجازه درخشیدن خواهید داد و تمامی نگاه‌ها را به خود محصور می‌کنید.