شش نکته مهم که در خرید لباس عمده زنانه به شما کمک می‌کند

لباس عمده مجلسی

اگر در حوزه پوشاک زنانه فعالیت دارید، چه کارآفرین حوزه پوشاک، صاحب فروشگاه لباس حضوری باشید و یا یک آنلاین شاپ کوچک، برای تامین محصولاتتان نیاز دارید که با تولیدکنندگان لباس عمده زنانه در ارتباط باشید.

اما در خصوص پیدا کردن فروشندگان لباس عمده زنانه نکاتی وجود دارد که باید قبل از خرید به آن‌ها توجه کنید.

در ایران بازارهای بزرگی متشکل از فروشندگان لباس عمده زنانه وجود دارد. شاید وقتی وارد این بازارها می‌شویم، میزان تنوع و تعداد آن‌ها ما را گیج کنند.

اما چگونه بفهمیم کدام یک برای خرید ما مناسب‌تر هستند؟

ما در این بلاگ قصد داریم در این رابطه نکاتی را با شما در میان بگذاریم.

 

۱. به شهرت آن‌ها دقت کنید

بهتر است بگذاریم سابقه افراد درباره‌ی آن‌ها صحبت کند. برندهای لباس عمده زنانه زیادی هستند که سال‌های طولانی از فعالیتشان می‌گذرد. پس افراد زیادی هستند که آن‌ها را می‌شناسند و درباره‌ی آن‌ها صحبت می‌کنند.

تحویل به موقع، کیفیت لباس‌ها، نحوه برخورد با مشتری و قیمت گذاری منطقی از جمله عواملی هستند که در شهرت فروشندگان لباس عمده تاثیرگذار هستند.

پس بهتر است قبل از خرید عمده در این باره دقت کنیم.

یکی از راه شناخت آن‌ها، شرکت در نمایشگاه‌های مربوطه و برقراری ارتباط با متخصصان این صنعت است.

۲. برندینگ مجموعه

در میان کسب و کارهایی که به صورت سنتی عمل می‌کنند، افرادی هستند که به مسائل روز فروش اهمیت می‌دهند. آن‌ها با انجام برندینگ حرفه‌ای در خصوص کسب و کارشان، در میان مصرف‌کنندگان نیز مطرح شده‌اند. این امر باعث می‌شود که شما بتوانید به عنوان فروشنده ثانویه راحت‌تر آن محصولات را بفروشید.

برند ویچی، که فروشنده لباس عمده مجلسی زنانه است، در طی سال‌ها بر این اصل نیز توجه کرده است. از این رو به خوشنامی در میان مصرف‌کنندگان نیز شناخته شده است. این امر به عاملان فروش محصولاتش کمک شایانی کرده است.

فروشنده لباس عمده زنانه

۳. به مقدار حداقل خرید توجه کنید

اصولا فروشندگان لباس عمده زنانه برای حفظ قیمت ارزان‌تر نسبت به تک فروشان و حفظ حاشیه سود خودشان، برای لباس‌ها یک حداقل تعداد سفارش در نظر می‌گیرند. (اکثرا لباس عمده را به صورت جینی به فروش می‌رسانند.)

هنگام خرید به این نکته توجه کنید که بنابر اندازه کسب و کارتان متحمل ضرر نشوید. شاید در اول کار این موضوع برایتان استرس‌زا باشد، اما به یاد داشته باشید این موضوع به شما امکان مذاکره برای خرید با قیمت پایین‌تر را در تعداد بالا می‌دهد.

۴. به مکان فروش آن‌ها توجه کنید

بسیاری از مسائل بر روی قیمتی که یک فروشنده لباس عمده زنانه بر محصول خود می‌گذارد تاثیر دارد. یکی از مهم‌ترین آن‌ها هزینه‌های فضای فروش است.

معمولا تولیدکنندگانی که در مراکز اصلی فروش عمده ساکن هستند، به دلیل فضای رقابتی موجود قیمت‌های مناسب‌تری را در نظر می‌گیرند.

همچنین اگر فروشنده لباس عمده زنانه ای که می‌خواهید از آن خرید کنید، در شهر محل فروش شما باشد، هزینه حمل و نقل برای شما مناسب‌تر خواهد بود.

 

لباس عمده زنانه

۵. با لباس‌های آسیب دیده چه باید کرد؟

هنگام خرید لباس عمده زنانه ، ممکن است نتوانید در همان نقطه فروش تمام اجناس را چک کنید. یا حتی ممکن است به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده باشید.

پس در همان ابتدای کار در این رابطه با آن‌ها مذاکره کنید و در مورد شرایط برگشت محصول آسیب‌دیده با هم به توافق برسید.

۶. به رقبایتان در یک منطقه جغرافیایی دقت کنید

اگر فروشگاهتان فضای فیزیکی دارد، مثلا در یک مرکز خرید هستید، از فروشنده لباس عمده بپرسید که آیا در آن محل کس دیگری هم از آن‌ها خرید می‌کند یا خیر.

زیرا اگر فروشگاهی که در نزدیکی شماست، دقیقا محصول شما را داشته باشد، ممکن در قیمت گذاری و یا جذب مشتری دچار مشکل شوید.

به یاد داشته باشید همیشه درمورد درخواستتان به خصوص در مورد شرایط تحویل و تسویه واضح و شفاف در ابتدای کار صحبت کنید. برای شمایی که در شروع کارتان هستید، توجه به این نکات می‌تواند بسیار به شما کمک کند.