چند راهنمایی ساده برای انتخاب لباس مجلسی زنانه مناسب شما

لباس مجلسی

فرض کنید به عروسی یا یک جشن مهم یکی از عزیزانتان دعوت شده‌اید. اولین چیزی که هر خانمی به آن فکر می‌کند لباس مجلسی زنانه مناسب با آن مراسم است.

لباس‌های مجلسی عموما گران قیمت است و پوشیدن لباس اشتباه باعث می‌شود تا با اعتماد به نفس پایین و نگران در جمع دیده شوید.انتخاب لباس مجلسی زنانه برای این مراسم نکاتی دارد که باید رعایت شود تا شما مانند یک ملکه بدرخشید.

در این بلاگ سعی داریم تا شما را برای انتخاب لباس مجلسی زنانه همراهی کنیم.

 

۱- لباسی مناسب اندامتان انتخاب کنید

یک لباس هرچقدر هم که به تنهایی زیبا باشد، ممکن است مناسب اندام شما نباشد. این مسئله باعث می‌شود که آن‌طور که باید در مجلس ندرخشید.

اندام بانوان مدل‌های مختلفی دارد که در انتخاب لباس مجلسی زنانه باید به آن توجه کرد. مثلا اگر اندام سیبی شکلی دارید بهتر است از پوشیدن لباس‌های دکلته و همچنین لباس‌هایی که خط کمر را نشان می‌دهند، اجتناب کنید.

پیراهن‌های ماکسی بلند می‌تواند انتخاب خوبی برای این دسته افراد باشد.

اگر اندام فرم ساعت شنی دارید، لباس مجلسی زنانه فرم ماهی می‌تواند شما را بسیار جذاب نشان دهد.

کسانی که اندام مستطیل شکل دارند، لباسی که روی خط کمر برش یا طرح دارد، برایشان مناسب‌تر است.

 

 

لباس مجلسی

 

۲- به رنگ لباس توجه کنید

انتخاب اکثر افراد برای لباس مجلسی زنانه، لباس‌های تیره رنگ هستند. معمولا پیراهن‌های مشکی بلند بیشتر مورد استقبال بانوان قرار می‌گیرد. اما پیراهن‌های رنگارنگ همیشه جلوه‌ی زیبایی را به بانوان می‌بخشد. اگر رنگ پوست روشنی دارید به شما پیراهن‌هایی با رنگ قرمز و سرخابی نیز پیشنهاد می‌شود.

لباس‌های پر زرق و برق و کارشده هم که معمولا به خاطر وجود سنگ و پارچه‌های براق ترکیب رنگ جذابی را در خود دارند، می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

در بلاگ قبلی در مورد استایل کردن این سبک لباس‌ مجلسی زنانه با شما صحبت کرده بودیم.

 

۳- به آینده فکر کنید!

همانظور که می‌دانید لباس‌ مجلسی زنانه عموما گران قمیت‌ترند و دیر به دیرتر استفاده می‌شوند. اگر می‌خواهید بعدا هم بتوانید از آن لباس در مراسم دیگری استفاده کنید، به سراغ لباس‌های ترندی نروید. لباس‌ مجلسی زنانه کلاسیک و ساده چیزی است که در کمد هر خانمی باید باشد تا در مراسم مختلف بتواند از آن استفاده کند.

 

۴- مناسب مجلس لباس بپوشید

لباس مجلسی زنانه تنوع بالایی دارد. هر کدام از این مدل‌ها برای مراسم خاصی طراحی شده‌‌‌اند. مثلا اگر می‌خواهید به عروسی بروید لباس پر زرق و برق‌تری نسبت به تولد نیاز دارید.

مجموعه ویچی مناسب هر نوع مراسمی لباس مجلسی زنانه دارد که می‌توانید با مراجعه به بخش محصولات تمام آن‌ها را مشاهده کنید.

 

۵- به راحتی هم فکر کنید

گاهی قرار است برای چندین ساعت در یک مراسم حضور داشته باشید. لباس مجلسی زنانه نباید تبدیل به یک کابوس برای شما شود.پس لباسی را انتخاب کنید که در آن اذیت نشوید و یک شب به یادماندنی را به سختی سپری نکنید.

معمولا لباس‌هایی از جنس ساتن و یا ابریشم حس راحتی و خوبی را به افراد انتقال می‌دهند.

 

در نهایت همیشه به یاد داشته باشید تنها لباس شما نیز که بر زیبایی شما تاثیر دارد. استفاده از زیورالات و اکسسوری‌های مناسب با استایلتان نیز بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

همچنین میک‌‌آپ‌‌های سنگین و غلیظ بر خوب دیده نشدن شما بسیار تاثیر دارد.