ترندهای لباس مجلسی زنانه در سال ۲۰۲۴ را بشناسید

صنعت پوشاک بیش از تمام صنایع دیگر با مفهوم “مد” و “ترند” درگیر است. لباس مجلسی زنانه نیز مستثنی از این امر نیست. اکنون که به تازگی وارد سال ۲۰۲۴ میلادی شده‌ایم، لباس مجلسی زنانه نیز در سال جدید دچار تغییراتی شده است.

قرار است در سال جدید بیش از سال‌های گذشته تلفیقی از ظرافت و خلاقیت را در کنار زرق و برق ببینیم. در این مقاله به بررسی لباس‌های مجلسی زنانه ترند سال ۲۰۲۴ پرداخته‌ایم.

 

۱- ماکسی‌های کلاسیک

پیراهن‌های ساده، ظریف و بدون پیچیدگی‌های خاص بار دیگر در صدر جدول نشست. شاید برای همین است که بودن این لباس مجلسی زنانه در هر کمدی از واجبات است.

با توجه به اینکه دیگر مثل سابق پوشیدن لباس تکراری اهمیتی ندارد، این ماکسی‌های ساده هستند که به شما این امکان را می‌دهند با تغییر اکسسوری‌ها و مدل میکاپتان از آن‌ها در چندین مجلس استفاده کنید و بازهم بدرخشید.

 

ماکسی مدل 4094 - رنگ مشکی - انگلیسی

 

۲- پیراهن‌های برش A

پیراهن‌های برش A، پیراهن هایی هستند که از دور سینه به پایین حالت فون دارند. این نوع پیراهن‌ هم مانند سال پیش باز هم در ترندها باقی مانده است.

این لباس مجلسی زنانه زیبا، معمولا با ترکیبی از سنگ دوزی، تور و … تزیین می‌شوند.

ما در مجموعه ویچی برای سال ۲۰۲۴مدل‌های زیبایی از این نوع پیراهن‌ها موجود داریم.

 

 

۳- پیراهن‌های مدل ماهی

پیراهن‌های مدل ماهی، یکی از انواع پرطرفدار لباس مجلسی زنانه است که از بالا تا پایین باسن جذب بدن است و سپس گشاد می‌شود. این لباس امسال هم قرار است حسابی در فروشگاه‌های لباس مجلسی زنانه خودنمایی کند.

عموما این نوع پیراهن انتخاب مناسب برای خانم‌هایی با اندام ساعت شنی ‌می‌باشد.

 

لباس مجلسی زنانه مدل ماهی

 

۴- پارچه‌ها و متریال با کیفیت

جدا از مدل و طرح لباس‌های مجلسی، کیفیت دوخت و پارچه در صدر توجه‌ها قرار گرفته است. اکنون که اکثر مردم به پوشیدن لباس‌های ساده‌تر روی آورده‌اند، این کیفیت است که حرف اول را می‌زند. در سال ۲۰۲۴ تمام طراحان و تولیدکنندگان تلاش خود را برای ارائه لباس‌هایی با پارچه‌های با کیفیت و متریال و نوع دوخت به روز انجام خواهند داد.

 

۵- لباس مجلسی با پارچه مخمل

پارچه‌های مخمل با داشتن لطافت و برقی خاص،همچنین انتقال حس وینتیج و نوستالژی در کنار حس لوکس بودن، یکی از پارچه‌های مورد استفاده طراحان برای لباس مجلسی زنانه در سال ۲۰۲۴ خواهد بود.

بی شک یکی از بهترین گزینه‌ها برای درخشش در هر مجلسی لباس‌هایی از این پارچه‌های جذاب هستند.

ویچی تنوع بالایی در این لباس‌هایی از این جنس دارد که می‎ توانید در صفحه “محصولات” آن‌ها را مشاهده کنید.

 

اوورال سبز مدل 2073 - انگلیسی

 

 

۶- لباس مجلسی با رنگ‌های جواهرنشان

باید بدانید که در سال ۲۰۲۴ قرار نیست همه چی به حس نوستالژی و سادگی ختم شود . خبر خوب اینکه بالاخره رنگ‌های پرجنب و جوش و جسورانه هم دوباره به صحنه برگشتند. تا به حال به رنگ سنگ‌های قیمتی دقت کرده‌اید؟ سبز زمردی، قرمز یاقوتی، آبی کبود و … از رنگ‌های مورد استقبال در سال جدید هستند که حسی سلطنتی و شکوه‌مندانه به لباس مجلسی زنانه می‌بخشند.

با مطالعه مقاله‌ای در خصوص “رنگ‌های جواهرنشان” با آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

 

لباس مجلسی زنانه

 

ما در ویچی با توجه به ترندهای جدید، مجموعه‌ای زیبا و کاربردی از لباس مجلسی زنانه تولید کرده‌ایم. برای دیدن مدل‌ها و سفارش عمده با ما در تماس باشید.

همچنین برای خرید تکی نیز می‌توانید به صفحه اطلاعات عاملیت‌های فروش ویچی مراجعه کنید.